tiistai 26. elokuuta 2014

#1

Terve, tässä ois jälleen yksi innokas vaihtari matkalla maailmalle. Oon kotoisin maaseudulta, ikää on kohta jo kokonaiset seitsemäntoista ja kohdemaana Italia. Huomenna suuntana olisi ensin Oulu ja sieltä parin välilaskun kautta Milanon lentokenttä ja alppikaupunki Aosta!




Vaihtoon lähteminen on herättänyt tosi paljon ristiriitasia tunteita. Kaikkea sitä "onko tää oikee päätös, tulee ihan jäätävä ikävä kaikkia, entä jos, entä jos"- tunteita, mutta samalla oon tositosi innokas lähtemään, ja nyt lentojen aattona oon ollut aivan älyttömän iloinen ja onnellinen, että lähen!

Vaihtarijärjestönä toimii Rotary, ja oon kyllä ilonen, että niitten kanssa oon päässy matkaan. Rotareihin pystyy luottamaan aivan eri tavalla kuin toisiin järjestöihin. Toki on varjopuoliakin, ja pitää hoitaa ite hommia kuten lentolippujen varaus, mutta ainakin tulee vastuuta ja kokemusta.


En vieläkään oo ymmrtänyt oikestaan tätä, että lähen. Se tuntuu niin absurdilta. Oon aina lukenut toisten vaihtariblogeja ja kaikkea niitä fiiliksiä, kun on lähössä tai minkälaista on olla vaihdossa. Ja ny kun oon ite menossa, niin sitä ei vaan ymmärrä. Blogiaki haluan pitää, että tiedostaisin vaihtoonlähön ja sitten voisin jälkeenpäin helpommin palata niihin hetkiin. Ja tietenkin haluan pitää yhteittä kavereihin sekä porukoihin.


Päivittelen lisää sitten sieltä Italian puolelta.
Arrivederci!
Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti